Reklamácia a vrátenie tovaru


NIE STE SPOKOJNÍ S DORUČENÝM TOVAROM?

Každý kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru.

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ ALEBO REKLAMÁCII TOVARU:

  1. Tovar môžete vrátiť prostredníctvom pošty alebo kuriérskych spoločností, pošlite nám ho prosím doporučene na adresu: GIRONE s.r.o., Za koníčkom 3928/1D, 902 01 Pezinok
  2. V balíku spolu s tovarom nájdete aj reklamačný formulár. Vyplňte meno a priezvisko, číslo objednávky, dátum doručenia tovaru a číslo Vášho účtu vo formáte IBAN, na ktorý Vám pošleme peniaze späť do 10 pracovných dní od doručenia e-mailu o prijatí Vami vráteného tovaru. Nezabudnite nám prosím podpísať aj prehlásenie o odstúpení od zmluvy o nákupe tovaru (je uvedené priamo vo formulári, ktorý je pribalený k tovaru).
  3. Pri reklamácii prosím uvádzajte aj dôvod reklamácie.
  4. Tovar musí byť vrátený nepoužitý, v pôvodnom stave, so všetkými visačkami a originálnymi obalmi a vždy s vyplneným formulárom. V opačnom prípade môžeme z vrátenej sumy zraziť takto vzniknutú škodu. Uschovajte si doklad o vrátení tovaru (napr. podací lístok), pokiaľ Vám nepotvrdíme, že nám tovar prišiel späť.


Ďakujeme. V krátkom čase sa pokúsime veci napraviť tak, aby ste boli spokojný.

formulár REKLAMÁCIA A VRÁTENIE TOVARU na stiahnutie

alebo vyplňte zjednodušený online formulár nižšie

TU

Platobné možnosti

paypalMaster card visa

Možnosti a ceny dopravy

Bezpečná platba

Bezpečná platba

Overené zákazníkmi

Overené zákazníkmi

Výmena veľkostí

Výmena veľkostí

Doprava zadarmo nad 70 €

Doprava zadarmo nad 70 €

Predĺžená záruka

Predĺžená záruka

Tovar zasielame dnes

Tovar zasielame dnes

Aktuálne výpredaje

Aktuálne výpredaje

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora