Časté otázky a odpovede

Prečo mám nakupovať na GIRONE?

Na Slovensku je veľa športových obchodov, kamenných aj internetových. Prečo by ste mali nakupovať u nás? My vám ponúkame najširší výber spomedzi prémiových značiek cyklistického oblečenia a doplnkov na Slovensku. Už nemusíte nakupovať v zahraničných e-shopoch, aj tu u nás máme rovnako dobré ceny (ak nie lepšie) a určite lepšie dodacie podmienky.

Ako si mám tovar objednať?

Najjednoduchšia a najrýchlejšia cesta je on-line priamo cez náš e-shop. Tu nájdete podrobný popis AKO NAKUPOVAŤ.

V prípade, že si neviete rady, alebo sa vyskytne technický problém, vaše objednávky radi vybavíme aj formou e-mailu, či prostredníctvom nášho kontaktného centra.


Aká je cena za dopravu?

4 €. Pri objednávke nad 70 € je doprava zdarma.

Tovar doručuje prepravná kuriérska služba GLS. Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje a je jednotná v rámci celého územia SR.

Balík si môžete vyzdvihnúť aj osobne na vybranom výdajnom mieste Zásilkovne.

Ako môžem za tovar zaplatiť?

  1. na dobierku - Vaša objednávka je zaslaná kuriérskou spoločnosťou na zadanú adresu a platíte až pri jej prevzatí.
  2. platobnou kartou - v prípade, že sa rozhodnete pre osobný odber tovaru, na prevádzke v Modre môžete objednávku uhradiť aj kartou, a okrem toho ušetríte za poštovné
  3. platba kreditnými a debetnými kartami je najrozšírenejší spôsob platby na celom svete. Výhodou je, že týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka a v ktorej krajine vám kartu vydala. Funguje podobne ako internet banking, avšak namiesto čísla účtu zadávate údaje o Vašej platobnej karte. Zadávanie týchto informácií prebieha na zabezpečenej stránke ČSOB, my sa k žiadnym údajom o Vašej karte nedostaneme.* Upozornenie: kartami VISA Electron je možné platiť cez internet iba v prípade, že na zadnej strane obsahujú tzv. CV kód (3-miestny kontrolný číselný kód, pozri obrázok nižšie). Nie všetky banky takéto karty VISA Electron vydávajú.
  4. Internet banking (on-line, teda okamžitá platba cez internet, služba elektronického bankovníctva) je momentálne najpohodlnejší spôsob platby. Je veľmi rýchly, nemusíte manipulovať s peniazmi, a naviac ušetríte na poštovnom a poplatkoch za dobierku. Na využívanie internet bankingu Vám stačí: (1) mať zriadený účet v niektorej z bánk, s ktorými spolupracujeme (pozri nižšie); a (2) mať zriadenú službu internet banking. Mnoho bánk ponúka túto službu zadarmo. Po jej zriadení by ste od banky mali dostať prihlasovacie meno, heslo a prípadne tzv. GRID kartu (záleží to od konkrétnej banky). Po potvrdení objednávky u nás budete presmerovaný priamo na stránku banky, kde len jednoducho zadáte Vaše prihlasovacie údaje do internet bankingu. Všetky ostatné údaje, ako suma, variabilný a konštantný symbol, ako aj číslo nášho účtu, budú vyplnené automaticky. Aj Vy aj my teda máme istotu, že z Vášho účtu bude zaplatené presne toľko, koľko je potrebné. Objednaný tovar Vám pošleme na zadanú adresu hneď, ako budeme mať k dispozícii všetky údaje.
  5. darčekovými poukážkami GIRONE.

Kedy budem mať tovar doma?

Tovar budete mať doma nasledujúci pracovný deň, najneskôr do 2 pracovných dní.

Tovar, ktorý nie je skladom dodávame do 5 - 10 dní od prijatia platby, resp. potvrdenia objednávky na dobierku.

Môžem mať poštovné zadarmo?

Áno. Dopravu zadarmo ponúkame pri nákupe v hodnote nad 70 € alebo v rámci našich špeciálnych promo akcií.

Môžem si tovar vyzdvihnúť aj osobne? Kde?

Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na prevádzke v Modre, na ulici Šúrska 136. Mapka tu.

Balík si môžete osobne vyzdvihnúť aj na Vami vybranom výdajnom mieste Zásilkovne.

Keď mi nesadne veľkosť, vymeníte mi tovar?

Tovar môžete vymeniť nielen keď potrebujete vymeniť doručenú veľkosť za inú, ale aj vtedy, ak sa stane chybička z našej strany pri odosielaní tovaru.

Pri setoch môžete zaslať časť setu (nohavice / dres - vrchný diel), alebo celý set.

Presné podmienky pre výmenu nájdete v časti Výmena veľkostí.


Ak mi objednaný tovar nevyhovuje, dokedy ho musím odoslať späť?

Ak skutočne dôjde k takejto situácií, máte možnosť tovar bezplatne vrátiť do 14 dní po jeho obdržaní. Tovar musí byť schopný následného predaja, to znamená: zabalený v originálnom obale, s originálnymi vysačkami, nenosený a nepoškodený. Viac v časti Vrátenie tovaru.

Ako môžem vybaviť reklamáciu?

Vždy je potrebné poslať na našu adresu tovar, ktorý reklamujete, vyplnený reklamačný formulár spolu s kópiou dokladuu o zaplatení. Presný reklamačný postup a podmienky uplatnenia reklamácie nájdete v sekcii Reklamácia a vrátenie tovaru.

Kam adresovať výmenu, reklamáciu alebo vrátenie tovaru?

Tovar nám prosím zasielajte na adresu:

GIRONE s.r.o., Za koníčkom 1-D, 902 01 Pezinok

Ako zistím svoju veľkosť?

Pred každou kúpou si skontrolujte svoju veľkosť prostredníctvom tabuľky veľkostí, ktorá je uvedená pri každom tovare. Ak si nebudete istí, môžete sa obrátiť na naše kontaktné centrum, radi vám poradíme.

Môžem kombinovať veľkosti pri setoch?

Áno, je to možné. Pri setoch zadávate zvlášť veľkosť každého odevu.


Môžem u vás platiť kartou?

Pri odbere tovaru v prevádzke GIRONE je možné platiť kartou. Rovnako aj pri doručení tovaru - pokiaľ si tovar necháte zaslať kuriérom, je možné platiť kartou.

Je možné tovar platiť prevodom z účtu?

Áno, máte možnosť využiť aj platbu prevodom.

Rozváža GIRONE tovar po celom Slovensku?

Áno. Sortiment, ktorý máme v ponuke, rozvážame po celom Slovensku.

Môžem si u Vás tovar aj vyskúšať, resp. poskytujete osobný odber?

Áno, môžete si prísť tovar vyskúšať priamo do nášho showroomu v Modre, na ulici Šúrska 136. Mapka tu.


Platobné možnosti

paypalMaster card visa

Možnosti a ceny dopravy

Bezpečná platba

Bezpečná platba

Overené zákazníkmi

Overené zákazníkmi

Výmena veľkostí

Výmena veľkostí

Doprava zadarmo nad 70 €

Doprava zadarmo nad 70 €

Predĺžená záruka

Predĺžená záruka

Tovar zasielame dnes

Tovar zasielame dnes

Aktuálne výpredaje

Aktuálne výpredaje

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora