Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode girone.sk je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Výber tovaru

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na ikonu pre HĽADANIE (lupa). Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.

Vloženie tovaru do košíka

  • Pokiaľ ste si už vybrali tovar, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, „Produkt bol úspešne vložený do košíka“. Zároveň sa zobrazí informácia, za akú cenu si môžete nakúpiť ďalší tovar, aby ste mali dopravu zdarma. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na ikonu KOŠÍK v pravom hornom rohu.
  • Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, opäť si vyberte v hornej časti stránky kategóriu a následne si vyberte všetky produkty o ktoré máte záujem. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na ikonu KOŠÍK v pravom hornom rohu.

Zmena obsahu košíka

  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na jedno z tlačidiel OBJEDNAŤ.
  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, telefónne číslo a e-mail, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, vyberte príslušný „Typ zákazníka“, t.j. vyberte „Firma“ a vyplňte aj ďalšie potrebné firemné informácie ako Názov firmy, IČO, DIČ.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, zmeňťe predvolené nastavenie v políčku „Dodacia adresa je rovnanaká ako fakturačná“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Tovar si môžete vyzdvihnúť osobne na našej prevádzke v Modre, osobne v niektorej zo zásielkovní, alebo si ho môžete nechať doručiť dopravnou spoločnosťou.
  • Osobné vyzdvihnutie tovaru na prevádzke v Modre je zadarmo.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku (aj v zásielkovni), platbou prevodom na bankový účet, alebo prostredníctvom aktívnych platobných brán. Na prevádzke môžete tovar zaplatiť len platobnou kartou.
  • V dolnej časti stránky (v časti s názvom Posledné veci pred objednaním) nájdete políčko „Poznámka“, ktorá je určená na dodatočné informácie. V tejto časti sa môžete rozhodnúť aj pre odber noviniek e-mailom.

Doručovacie a fakturačné údaje, doprava a platba

V tomto kroku máte po celý čas pred sebou aj okienko „sumár objednávky“. V ňom vidíte Vami vybraný tovar, Vami určenú dopravu a konečnú cenu s DPH.

Sumár objednávky

  • Sumár objednávky máte po celý čas pred sebou a slúži na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava a konečná cena s DPH.
  • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kedykoľvek môžete tieto údaje na danej stránke zmeniť a chybu opraviť.
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky

Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0918 344 480. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky

Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.

Výzva k odberu

V prípade, že ste si zvolili osobný odber na našej prevádzke v Modre, po naskladnení vašej objednávky budete o tom obratom informovaní.


Platobné možnosti

paypalMaster card visa

Možnosti a ceny dopravy

Bezpečná platba

Bezpečná platba

Overené zákazníkmi

Overené zákazníkmi

Výmena veľkostí

Výmena veľkostí

Doprava zadarmo nad 70 €

Doprava zadarmo nad 70 €

Predĺžená záruka

Predĺžená záruka

Tovar zasielame dnes

Tovar zasielame dnes

Aktuálne výpredaje

Aktuálne výpredaje

Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora